خبرنگاران توهمِ پوچ در روزهای بیکاری؛ ساوتهمپتونِ من انقلاب فوتبال انگلیس بود

به گزارش مجله سرگرمی، تهران- خبرنگاران- مائوریتسیو پوچتینو مدعی است که هیچ باشگاهی به اندازه ساوتهمپتونِ تحت راهنمایی وی در فصل 2013 - 2014، روی فوتبال انگلیس تاثیر نگذاشته است.

خبرنگاران توهمِ پوچ در روزهای بیکاری؛ ساوتهمپتونِ من انقلاب فوتبال انگلیس بود

پوچتینو در ژانویه 2013 از اسپانیول به ساوتهمپتون پیوست و تیم جوانی را ساخت که پرسینگ، مالکیت و ضرب آهنگ بالا مشخصه فوتبالی آنان بود؛ تیمی که پس از نجات از سقوط، در فصل بعد خود را به جمع 10 تیم نخست لیگ جزیره رساند.

مرد آرژانتینی تابستان بعد از آن راهی تاتنهام شد و تیم شمال لندن را به یک گزینه همیشگی چهار تیم اول تبدیل کرد و علاوه بر این، اسپرز را به فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا رساند.

و اگرچه پوچ بدون تردید تاتنهام را متحول نموده اما معتقد است که دوران حضور وی در ساوتهمپتون بیشترین تاثیر را روی لیگ جزیره گذاشته و مدت ها پیش از روی کار آمدن امثال پپ گواردیولا و یورگن کلوپ، در فوتبال انگلیس انقلاب به پا نموده است.

پوچتینو در این باره گفت: فوتبال در انگلیس با ساتهمپتون فصل 2013 - 2014 متحول شد؛ هیچ تیم دیگری چنین تاثیر چشمگیری را در تغییر ذهنیت نداشته است.

وی اضافه نمود: به باشگاهی با ریاست کسی همچون نیکولا کورتیس آمده بودیم؛ شخصی که هر آنچه برای ساختن تیمی منحصربفرد در فوتبال انگلیس احتیاج داشتیم، در اختیار ما قرار داد. توانایی ما در وفق پذیری با شرایط متفاوت باورنکردنی بود.

سرمربی سابق تاتنهام تاکید نمود: مجموعه ای از بازیکنان را پیدا کردیم که خواستار درس دریافت از تجربیاتی بودند که از اسپانیا آورده بودیم و می خواستند فوتبال را با کیفیتی متفاوت بازی نمایند؛ سبکی متفاوت با آنچه از آنچه در فوتبال انگلیس رایج بود. بازیکنان جوان رفته رفته پدیدار شدند و بتدریج همه به آنها اطمینان کردند و این اتفاق در تیم ملی انگلیس هم افتاد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: ایرنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 94085

به "خبرنگاران توهمِ پوچ در روزهای بیکاری؛ ساوتهمپتونِ من انقلاب فوتبال انگلیس بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توهمِ پوچ در روزهای بیکاری؛ ساوتهمپتونِ من انقلاب فوتبال انگلیس بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید