خبرنگاران اورژانس همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد

به گزارش مجله سرگرمی، همدان- خبرنگاران- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: اورژانس پیش بیمارستانی این استان در اجرای برنامه عملیاتی سال گذشته در بین 65 دانشگاه علوم پزشکی پیروز به کسب رتبه سوم شد.

خبرنگاران اورژانس همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد

دکتر حبیب معصومی روز دوشنبه در تشریح این خبر گفت: معیارهای مختلفی در خصوص فعالیت های اجرایی برنامه عملیاتی سال 98 دانشگاه های علوم پزشکی مورد ارزیابی اورژانس کشور قرار گرفت که در مجموع همدان بعد از دانشگاه های زنجان و اصفهان پیروز به کسب رتبه شد.

وی با اشاره به کسب رتبه کلی دانشگاه علوم پزشکی همدان در این پایش مطرح کرد: دانشگاه در این ارزیابی پیروز به کسب رتبه سرآمد شده و اورژانس پیش بیمارستانی همدان در این پایش از 100، نمره 98 را به دست آورده است.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان ادامه داد: اورژانس پیش بیمارستانی همدان هر ساله پیروز به کسب رتبه در این ارزیابی شده است با این تفاوت که امسال با نمره بالاتری پیروز به کسب این رتبه شد.

معصومی بیان نمود: اورژانس کشور حدود 100 عنوان فعالیت را مشخص کرده و بر اساس آن عملکرد دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور را در سال 98 در این موضوعات مورد ارزیابی و پایش قرار داده است.

وی اضافه کرد: در این ارزیابی فعالیت هایی در حیطه های مختلف ملاک عمل قرار گرفته است که برای نمونه می توان به موضوع رسیدگی به شکایت ها، ارتباطات بی سیم، مزایده و مناقصه، آمار و رایانه، تأمین نرم افزار مأموریت ها، نرم افزار اتوماسیون، پایش مراقبت های بالینی (MCMC)، ساخت ساختمان برای پایگاه های جدید و کانکسی، ارزیابی عملکرد مرکز مراقبت های درمانی دانشگاه، اورژانس هوایی و کاهش خطرات و بلایا در پدافند غیرعامل اشاره کرد.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی همدان اضافه کرد: مباحث مالی، اداری، تدارکات، نقلیه، موضوع نظارت بر موسسات خصوصی اورژانس، تجهیزات پزشکی، آموزش کارکنان و جامعه و اعتباربخشی در اورژانس پیش بیمارستانی، از دیگر معیارهایی است که در این ارزیابی مورد توجه قرار گرفته است.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 108658

به "خبرنگاران اورژانس همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اورژانس همدان رتبه سوم کشور را کسب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید