حاشیه دیدار پرسپولیس - نساجی، تشویق مهاجمان دو تیم از سوی طرفداران رقیب، دلیل عجیب برای راه ندادن یک عکاس!

به گزارش مجله سرگرمی، تماشاگران تیم های پرسپولیس و نساجی مهاجمان رقیب خود را مورد تشویق قرار دادند.

حاشیه دیدار پرسپولیس - نساجی، تشویق مهاجمان دو تیم از سوی طرفداران رقیب، دلیل عجیب برای راه ندادن یک عکاس!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، نیمه دوم دیدار تیم های پرسپولیس و نساجی مازندران که از ساعت 20:30 در استادیوم آزادی شروع گردیده با حواشی زیاد همراه بود تا حدی که تا دقیقه 70 مسابقه 2 اخراجی برای تیم نساجی در پی داشته است.

علی علیپور بعد از اینکه موفق شد دروازه نساجی مازندران را باز کند به احترام طرفداران زادگاهش خوشحالی نکرد. همین مسئله باعث شد تماشاگران نساجی او را تشویق نمایند.

دقیقه 62 بازی علی شجاعی خطایی روی سید جلال حسینی انجام داد و همین مسئله باعث شد داور برای دادن کارت زرد به سمت وی بیاید. اعضای تیم نساجی چون می دانستند شجاعی کارت زرد دیگری را در نیمه اول گرفته است سعی کردند مانع دادن کارت زرد دوم به شجاعی شوند که داور در نهایت تصمیم خود را عملی کرد. در این حین جواد نکونام، حمید رجبی و فرزاد مجیدی در اعتراض به داور تا داخل زمین هم رفتند که این مسئله با اعتراض شدید تماشاگران پرسپولیس روبرو شد. طرفداران این تیم بارها علیه نکونام شعار سر دادن و خواستند او اعتراض هایش انتها دهد.

داور بعد از اخراج شجاعی، رجبی مربی تیم نساجی راه هم به خاطر اعتراض هایشان از زمین مسابقه اخراج کرد.

محمد عباس زاده بعد از اینکه تعویض شد از سوی طرفداران پرسپولیس به شدت مورد تشویق نهاده شد. او برای اینکه هوادران نساجی ناراحت نشوند هیچ عکس العملی نسبت به تشویق پرسپولیسی ها از خود نشان نداد، اگرچه او قبل از شروع بازی به سمت طرفداران پرسپولیس آمده و مقابل آنها تعظیم نموده بود.

ماموران یگان ویژه حاضر در استادیوم آزادی در ابتدای بازی از ورود یک عکاس به صندلی ویژه عکاسان جلوگیری کردند. ماموران دلیل این کار خود را دستور پلیس امنیت عنوان کردند و به عکاس گفتند، شما تنها در این یک مسابقه حق حضور در استادیوم را ندارید!

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3093

به "حاشیه دیدار پرسپولیس - نساجی، تشویق مهاجمان دو تیم از سوی طرفداران رقیب، دلیل عجیب برای راه ندادن یک عکاس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار پرسپولیس - نساجی، تشویق مهاجمان دو تیم از سوی طرفداران رقیب، دلیل عجیب برای راه ندادن یک عکاس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید