حاشیه دیدار استقلال - بادران، استراماچونی و کاظمی به هم چه گفتند؟

به گزارش مجله سرگرمی، پیش از شروع دیدار تدارکاتی تیم های استقلال و بادران، سرمربیان دو تیم با هم صحبت کردند.

حاشیه دیدار استقلال - بادران، استراماچونی و کاظمی به هم چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم های فوتبال استقلال و بادران عصر امروز (پنجشنبه) در دیداری تدارکاتی در مجموعه نفت تهرانسر از ساعت 18:30 به مصاف هم رفتند.

استقلال با ترکیب سیدحسین حسینی، وریا غفوری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، میلاد زکی پور، مسعود ریگی، آرش رضاوند، داریوش شجاعیان، علی دشتی، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته بازی را شروع نموده است.

پرویز کریمی، رضا مرادی، مصطفی کیانی، هاشم بیک زاده، محمد آرام طبع، ابوالفضل ابراهیمی، کیوان امرایی، وحید علی آبادی، یاسر وکیلی، اسماعیل کیانی و کریم اسلامی بازیکنان تیم بادران را تشکیل می دهند.

با توجه به اینکه سیدحسین حسینی دروازه بان استقلال به تازگی صاحب فرزند شده، کادر فنی و بازیکنان استقلال به دروازه بان آبی پوشان تبریک گفتند. جواد زرینچه سرپرست تیم استقلال نیز دقایقی با حسینی صحبت کرد.

بهتاش فریبا عضو کمیته فنی باشگاه و پیشکسوت استقلال برای تماشای این بازی در مجموعه نفت تهرانسر حضور یافت. او به حسینی دروازه بان استقلال به دلیل به جهان آمدن فرزندش تبریک گفت.

از قبل اعلام شده بود بازی بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اما شماری از طرفداران استقلال به هر طریقی خودشان را به داخل مجموعه رساندند. در میان آنها تعدادی از بانوان نیز حضور داشتند که پس از مدتی مجموعه نفت را ترک کردند. همچنین قرار بود بازی از ساعت 18:15 شروع گردد که به دلیل دیر آب دادن به زمین، با تأخیر 15 دقیقه ای شروع شد.

پیش از شروع بازی، آندره آ استراماچونی سرمربی و زرینچه سرپرست تیم استقلال به سمت فرهاد کاظمی رفته و به او خوش آمد گفتند. سرمربی بادران به سرمربی ایتالیایی استقلال گفت: خوشحالیم مربی بزرگی چون شما در ایران حضور دارد و هدف مان این بود که از تجربیات شما استفاده کنیم. امیدوارم در مسئولیتی که در تیم بزرگ دارید، پیروز باشید.

استراماچونی نیز پس از صحبت های کاظمی گفت: من خیلی خوشحالم این جملات را از شما می شنوم و تنها مربیان باتجربه چنین جملاتی به کار می برند. در خصوص شما از پرسنل تیم سؤال کردم و گفتند که مربی با تجربه ای در فوتبال ایران هستید.

بعضی از بازیکنان استقلال پیش به سمت کاظمی رفته و با او خوش و بش کردند. هاشم بیک زاده که سابقه بازی در استقلال را دارد با چند بازیکن این تیم خوش و بش کرد.

قد و قواره شیخ دیاباته مهاجم اهل کشور اقتصادی استقلال باعث تعجب بازیکنان بادران شده بود.

بعضی از بازیکنان بادران که با فرشید باقری از قبل آشنایی داشتند از او درباره شرایطش صحبت کردند که هافبک استقلال گفت وضعیت بهتری به نسبت قبل دارد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 33673

به "حاشیه دیدار استقلال - بادران، استراماچونی و کاظمی به هم چه گفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاشیه دیدار استقلال - بادران، استراماچونی و کاظمی به هم چه گفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید