جشنواره گنج سی سال و سالگرد تاسیس مرکز کرمان شناسی برگزار می گردد

به گزارش مجله سرگرمی، برنامه های جشنواره گنج سی سال و سالگرد تاسیس مرکز کرمان شناسی از 2 تا 14 اردیبهشت سال جاری در استان های تهران و کرمان برگزار خواهد شد.

جشنواره گنج سی سال و سالگرد تاسیس مرکز کرمان شناسی برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار از ، فدایی ،استاندار کرمان در نشست برنامه ریزی جشنواره 30 سالگی مرکز کرمان شناسی با تاکید بر بهره گیری از فرصت برگزاری جشنواره گنج 30 ساله ونشست فرهیختگان برای رونق فراوری گفت: باید از دیدگاه ها و پیشنهاد های فرهیختگان برای توسعه فرهنگی، اجتماعی، فراوریی و صنعتی آینده استان کرمان استفاده گردد.

محمدجواد فدائی افزود: برای اجرای برنامه گنج 30 ساله، باید ابتدا گزارش عملکردی ارائه و در بخش دیگر باید فعالیت های فرهنگی موثر به بهانه برگزاری این جشنواره اجرا گردد.

وی ادامه داد: در بخش سوم، برنامه های گنج 30 ساله، نگاهی به آینده استان کرمان و استفاده از فرصت جشنواره برای برنامه ریزی های آینده استان باشد.

محمدرضا علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم گفت: ارکست ملی کشور روز 5 و 6 اردیبهشت در کرمان برگزار خواهد شد.

شهردار کرمان نیز گفت: تبلیغات محیطی جشنواره گنج 30 ساله آماده سازی شده و تالار بسطای در بوستان مادر برای برگزاری جشنواره در نظر گرفته شده است.

سید مهران عالم زاده افزود: ساخت سه سردیس برای برگزاری جشنواره گنج 30 ساله برعهده شهرداری کرمان گذاشته شده که تاکنون 2 مورد رونمایی شده است.

همچنین رئیس مرکز کرمان شناسی در این نشست گفت: کتاب گنج 30 ساله به همراه چند کتاب دیگر که نمادی از فعالیت های سی ساله مرکز کرمان شناسی است چاپ شده و هفتم اردیبهشت در محل دانشگاه شهیدباهنر کرمان رونمایی خواهد شد.

محمدعلی گلاب زاده با بیان اینکه همایش گنج 30 ساله در دانشگاه تهران سه روز برگزار خواهد شد افزود: برنامه های این جشنواره ازجمله افتتاح نمایشگاه توانمندی های گردشگری، تاریخی و علمی شهرستان های استان کرمان است و در این برنامه ها از مفاخر فرهنگی شهرستان ها تجلیل خواهد شد.

نشست فرهیختگان کرمانی مقیم تهران، گل افشانی تصاویر زنده یاد کرمانی، افتتاح نمایشگاه گردشگری کرمان را باید دید، نمایشگاه برنامه های جنبی، همایش علمی گنج 30 ساله تجلیل از فرهیختگان، افتتاح نمایشگاه توانمندی های گردشگری، تاریخی و علمی، از مهمترین برنامه های این جشنواره اعلام شده است.

ی

euroro.ir: اروپا: سفر به مهد فناوری و میراث دار تمدن باستانی روم و یونان

dorezamin.com: دور زمین: آشنایی با زیبایی های دنیا در مجله سرگرمی و گردشگری

dubairo.ir: دبی: زیباترین شهر حاشیه خلیج فارس و امارات

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 17328

به "جشنواره گنج سی سال و سالگرد تاسیس مرکز کرمان شناسی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره گنج سی سال و سالگرد تاسیس مرکز کرمان شناسی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید