جاری بودن آب زاینده رود رونق گردشگری اصفهان را به دنبال دارد

به گزارش مجله سرگرمی، یک فعال گردشگری گفت: جاری بودن آب در زاینده رود، منجر به افزایش گردشگران استان اصفهان در 2 ماه آخر سال 97 و افزایش رزروها برای نوروز 98 شد.

جاری بودن آب زاینده رود رونق گردشگری اصفهان را به دنبال دارد

ابراهیم شهریاری فعال گردشگری استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: خوشبختانه در 2 ماه آخر سال شاهد ورود گردشگران بیشتری به اصفهان بودیم که جاری بودن آب زاینده رود در این حوزه بسیار تاثیرگذار بود.

او یادآور شد: رزرو هتل ها و تمام مراکز اقامتی استان اصفهان برای ایام نوروز، نویدبخش رونق گردشگری داخلی و سالی پررونق برای فعالان این حوزه است، در بخش گردشگری خارجی نیز سال جاری وضعیت رزروها خوب بود و امیدواریم این روند در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.

شهریاری توضیح داد: مردم ما امروز نیازمند شادی و نشاط هستند و فعالان عرصه گردشگری باید با تمام امکانات و تجهیزات در ایام تعطیلات نوروز از میهمانان خود پذیرایی نمایند.

مدیر هتل آوین اصفهان اضافه نمود: امیدواریم با برنامه های تدارک دیده شده از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در تمام استان ها، نوروزی شاد و مفرح برای مردم و هموطنان رقم بخورد.

شهریاری ادامه داد: جاری بودن آب در زاینده رود در ایام نوروز برای مردم اصفهان و گردشگرانی که به این شهر سفر می نمایند خبر بسیار شادمان نماینده ای بود، بدون شک با این اقدام رونق مالی و شور و نشاط را در اصفهان شاهد خواهیم بود.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: میراث آریا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 38546

به "جاری بودن آب زاینده رود رونق گردشگری اصفهان را به دنبال دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاری بودن آب زاینده رود رونق گردشگری اصفهان را به دنبال دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید