تغییر ساعات کاری ادارات در دهه اول مهر 98

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران آنلاین:رئیس پلیس هدایت و رانندگی ناجا خواهان شناور شدن ساعت کاری ادارات در 10 روز نخست شروع سال تحصیلی جدید شد.

تغییر ساعات کاری ادارات در دهه اول مهر 98

به گزارش ایسنا، سردار سید کمال هادیانفر امروز یک شنبه 24 شهریور در یک نشست خبری درباره اقدامات پلیس برای بازگشایی مدارس گفت: پیش بینی ما این است که سال جاری در شروع مهر ماه ترافیک بین 25 تا 30 درصد افزایش پیدا کند و به همین دلیل ضروری است دیگر دستگاه ها نیز اقداماتی را انجام دهند.

هادیانفر ادامه داد: به همین دلیل از استانداران و روسای ادارات درخواست می کنیم که به منظور حل مشکل ترافیک در 10 روز نخست شروع سال تحصیلی جدید، ساعات شروع کار ادارات را به مدت دو ساعت شناور نمایند.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی ناجا با بیان این که سال جاری از ظرفیت صدهزار پلیس یار مدرسه استفاده خواهد شد گفت: عدم همکاری با پلیس یار مدرسه در صورتی که از سوی ماموران پلیس راهور مشاهده گردد 50 هزار تومان جریمه و سه نمره منفی دارد.

هادیانفر با بیان این که طرح بازگشایی مدرسه طی دو فاز از 15 شهریور ماه تا 15 مهر ماه اجرا می گردد اضافه کرد: این طرح در تمامی شهرها و معابر کشور اجرا خواهد شد و 14 هزار و 902 نیروی ویژه برای این طرح اختصاص داده شده است.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی ناجا با اشاره به ضروت ساماندهی سرویس های مدارس اظهار کرد: سال جاری 1415 شرکت و 112 هزار و 923 وسیله نقلیه اقدام به جابجایی بیش از 2.5 میلیون دانش آموز در کشور خواهد نمود اما ضروری است که همه دستگاه ها به مسئله ایمنی سرویس های مدارس ورود نمایند. مدارس حتما باید از سرویس هایی استفاده کننند که دارای ایمنی کافی، معاینه فنی مستمر و کمربندی ایمنی سالم باشد و همچنین صلاحیت راننده نیز تایید گردد و حتما خود راننده اقدام به جابجایی و حمل و نقل دانش آموزان کند.

او اضافه کرد: بر روی بدنه خودرو نیز باید مشخصات که نشان دهنده سرویس مدرسه باشد نصب گردد گفت: من قبلا هم به سازمان شهرداری ها تاکید نمودم که باید به جای تاکسی، آژانس و ... خودروهای ویژه مدارس فعال گردد و آنها اقدام به جابجایی دانش آموزان نمایند اما متاسفانه در حال حاضر یک نابسامانی در این حوزه داریم و هر فرد با هر خودرو و وسیله ای نیز می تواند سرویس مدرسه شده و اقدام به جابجایی دانش آموزان نمایند.

هادیانفر توضیح داد: به همین دلیل نیز طبق آمارهای ما 53 درصد از سرویس مدارس خودروهای شخصی، 19 درصد تاکسی و 6 درصد ون و 5.4 درصد را مینی بوس تشکیل می دهند و مابقی نیز نامشخص است.

او تاکید نمود: جابه جایی دانش آموزان با وانت بار و عوارض آن ممنوع است و در صورت مشاهده پلیس حتما با آن برخورد خواهد نمود.

هادیانفر ابراز امیدواری کرد که پلیس راهور با یاری فرمانده انتظامی استان ها بتواند در فصل بازگشایی مدارس وضعیت ترافیک را مدیریت کند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 44196

به "تغییر ساعات کاری ادارات در دهه اول مهر 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر ساعات کاری ادارات در دهه اول مهر 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید