تشکیل پرونده قضایی برای بعضی از مدیران استقلال و پرسپولیس

به گزارش مجله سرگرمی، مهدی علی نژاد معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از تشکیل پرونده قضایی برای بعضی از مدیران 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس اطلاع داد.

تشکیل پرونده قضایی برای بعضی از مدیران استقلال و پرسپولیس

به گزارش ، مهدی علی نژاد، معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان درخصوص خصوصی سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس، گفت: هیچ کجای جهان یک وزارتخانه برای 2 باشگاه، باشگاه داری نمی کند. الان با 2 باشگاه دولتی طرف هستیم، اما هیچ بودجه دولتی نمی توانند، دریافت نمایند. اتصال این 2 باشگاه از همان اول به دولت، اشتباه بود. حالا هم که موضوع خصوصی سازی این 2 باشگاه مطرح شده است، سازمان خصوصی سازی باید ساز و کار های درآمدزایی را برای این 2 باشگاه تعیین کند.

علی نژاد گفت: هنگامی که این 2 باشگاه به مردم واگذار شوند، مالکیت استقلال و پرسپولیس به مردم داده می گردد. اما مدیرانی که در دولت فعالیت داشته اند، تا سالیان سال باید پیرامون عملکردشان جوابگو باشند. همین حالا که استقلال و پرسپولیس دولتی هستند، هم بازرسی وزارتخانه ورزش و هم بازرسی کل کشور، تک تک مدیران و مسئولانی که در این 2 باشگاه فعالیت داشتند را مورد آنالیز قرار می دهند. اگر تخلفی اجرا شده باشد، قطعا برخورد خواهد شد. همانطور که اکنون برای بعضی از مدیران به دلیل عملکردشان، پرونده های قضایی در محاکم قضایی تشکیل شده است. این پرونده ها در جریان است و هنگامی که حکم قطعی آن هاصادر گردد، توسط محاکم قضایی اعلام خواهد شد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 85032

به "تشکیل پرونده قضایی برای بعضی از مدیران استقلال و پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشکیل پرونده قضایی برای بعضی از مدیران استقلال و پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید