تجمع طرفداران معترض بارسلونا مقابل خانه راکیتیچ

به گزارش مجله سرگرمی، گروهی از طرفداران دو آتشه تیم فوتبال بارسلونا برای نشان دادن اعتراض خود به اقدام اخیر این بازیکن کروات، مقابل محل سکونت او تجمع کردند.

تجمع طرفداران معترض بارسلونا مقابل خانه راکیتیچ

به گزارش خبرنگاران و به نقل از نشریه آس اسپانیا، یک گروه از طرفداران متعصب تیم فوتبال بارسلونا موسوم به بویکسوس با تجمع مقابل منزل ایوان راکیتیچ از هافبک کروات این تیم به خاطر حضورش در یک جشن در شهر سویا انتقاد کردند.

کمتر از یک روز پس از باخت 4 بر صفر بارسلونا در آنفیلد، تصاویری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که راکیتیچ را در یک مراسم جشن در سویا نشان می داد که این اتفاق خشم طرفداران بارسا را در پی داشت.

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا پس از باخت منجر به حذف تیمش از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به بازیکنان خود دو روز فرصت استراحت داده بود و به راکیتیچ هم این فرصت را داد که به خانواده اش در سویا سر بزند اما او همراه با خانواده اش در یک فستیوال محلی شرکت کرد که این حرکت او به مذاق طرفداران خوش نیامده است. به همین دلیل آنها با تجمع مقابل منزل راکیتیچ از او خواستار شرح شدند و او هم به آنها گفت برای ملاقات خانواده اش به سویا رفته بوده و هرگز قصد بی احترامی و به سخره دریافت احساسات طرفداران را نداشته است.

این گروه از طرفداران بدون ایجاد دردسری دیگر برای راکیتیچ، از او خواستند که در مدت باقی مانده تا خاتمه فصل بیشتر به تیم تعهد نشان دهد.

datapad.ir: دیتاپد | مجله فناوری و تخصصی رایانه

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23342

به "تجمع طرفداران معترض بارسلونا مقابل خانه راکیتیچ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجمع طرفداران معترض بارسلونا مقابل خانه راکیتیچ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید