بی توجهی به آلودگی های ناشی از فعالیت های ساختمانی و عمرانی

به گزارش مجله سرگرمی، عضو شورای شهر تهران گفت: متاسفانه به آلودگی های ناشی از فعالیت های ساختمانی و عمرانی بی توجهی شده است.

بی توجهی به آلودگی های ناشی از فعالیت های ساختمانی و عمرانی

زهرا صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار ، با بیان اینکه آلودگی هوای تهران ناشی از وسایل نقلیه و منابع آلاینده ثابت است، گفت: در کنار آلودگی هوا، آلودگی صوتی و نوری هم وجود دارد، اما شدت آلودگی هوا بیشتر از سایر آلودگی ها است.

عضو شورای شهر تهران بی توجهی به آلودگی های ناشی از فعالیت های ساختمانی و عمرانی را از جمله موضوعاتی بر شمرد که به آن پرداخته نشده است.

صدراعظم نوری توضیح داد: در فعالیت های ساختمانی از دستگاه هایی استفاده می گردد که ضمن آلودگی هوا سبب آلودگی صوتی هم می شوند و صدایی که فراوری می نمایند هم بیشتر از استاندارد های مجاز است.

او خاطر نشان کرد: دودی که از ژنراتورهای فعال در کارگاه های ساختمانی متصاعد می گردد، به شدت کدر است و آلودگی هوا را تشدید می نماید.

عضو شورای شهر تهران توضیح داد: به منظور جلوگیری از افزایش آلودگی هوا از این پس همه ذینفعان کارگاه های ساختمانی باید با رعایت استانداردهای محیط زیستی برای فعالیت خود معاینه فنی دریافت نمایند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 45191

به "بی توجهی به آلودگی های ناشی از فعالیت های ساختمانی و عمرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بی توجهی به آلودگی های ناشی از فعالیت های ساختمانی و عمرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید