بیات: با خریداران جدید سپیدرود امروز مذاکره می کنیم، استقلالی ها از راه های مختلف دنبال رضایت نامه بلبلی هستند

به گزارش مجله سرگرمی، کیومرث بیات، مالک باشگاه سپیدرود رشت بیان کرد امروز به طور رسمی با متقاضیان خرید این باشگاه مذاکره خواهد نمود.

بیات: با خریداران جدید سپیدرود امروز مذاکره می کنیم، استقلالی ها از راه های مختلف دنبال رضایت نامه بلبلی هستند

کیومرث بیات در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در واکنش به اینکه گفته می گردد باشگاه سپیدرود رشت در آستانه واگذاری به مالکان جدید قرار گرفته است، گفت: فعلاً چیزی قطعی نشده است، اما در حال مذاکره با خریداران جدید هستیم. این افراد امروز (یکشنبه) وارد رشت شده اند تا به طور رسمی با هم صحبت کنیم.

طبق قرارداد باشگاه سپیدرود و علی کریمی، در صورت انتقال قطعی مالکیت باشگاه سپیدرود به خریداران جدید باید حدود دو میلیارد تومان به کریمی پرداخت گردد. آیا این مشکل رفع شده است؟، وی در پاسخ به این سؤال گفت: مسئله ای در این رابطه وجود ندارد و علی کریمی در این مورد کاملاً با ما همراه است. به هرحال باید حق و حقوق او هم پرداخت گردد.

مالک باشگاه سپیدرود در خصوص اینکه آیا اتفاق جدیدی درباره محرومیت شش ماهه محمد بلبلی و محکومیت باشگاه فولاد اتفاق افتاده است یا خیر؟، توضیح داد: در این پرونده هم بلبلی محروم شد، هم استقلال و هم فولاد. بعد از آن هم مسئولان این دو باشگاه به طور مرتب با ما در تماس هستند تا رضایت نامه این بازیکن را بگیرند. متأسفانه مدیربرنامه های بلبلی کارهایی کرد که باعث شد این اتفاق بیفتد.

وی اضافه کرد: پیش از صدور رأی، جلساتی با علی خطیر، معاون پیشین باشگاه استقلال داشتیم و توافقاتی هم صورت گرفته بود، اما متأسفانه استقلالی ها باورشان نمی شد بتوانیم علیه آنها رأی بگیریم. الان هم شرایط فرق نموده است. آنها به وسیله دوستان شان به طرق مختلف با ما تماس می گیرند تا رضایت نامه بگیرند، اما باید مدیران باشگاه فولاد و استقلال مستقیم با باشگاه سپیدرود مذاکره نمایند.

بیات در خصوص اینکه مبلغ پیشنهادی باشگاه سپیدرود برای صدور رضایت نامه بلبلی چقدر است، عنوان نمود: الان درست نیست مبلغی را اعلام کنم، اما به هرحال به توافق خواهیم رسید. هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده است.

وی در انتها در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه استقلال برای استفاده از بلبلی باید رضایت نامه این بازیکن را دریافت کند؟، گفت: بله، قطعاً همین طور است. باید از ما رضایت نامه بگیرند.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 43276

به "بیات: با خریداران جدید سپیدرود امروز مذاکره می کنیم، استقلالی ها از راه های مختلف دنبال رضایت نامه بلبلی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیات: با خریداران جدید سپیدرود امروز مذاکره می کنیم، استقلالی ها از راه های مختلف دنبال رضایت نامه بلبلی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید