برف و سرما استان اردبیل را فرا گرفت

به گزارش مجله سرگرمی، بارش برف از شامگاه یک شنبه 11 اسفند استان اردبیل را در برگرفته و پس از چندین روز هوای ملایم، سرما بر مناطق مختلف این استان حاکم شد.

برف و سرما استان اردبیل را فرا گرفت

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایرنا، بارش برف هم اکنون در شهرستان های اردبیل، مشگین شهر، گرمی، نمین، نیر، سرعین و خلخال جریان داشته و این مناطق سفیدپوش شده است.

مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز گفت که بارش برف در گردنه های حیران در جاده اردبیل - آستارا، صایین در جاده نیر - سراب، الماس در جاده خلخال - اسالم و جاده سرچم - زنجان ادامه دارد و رانندگان درگذر از این راه ها می بایست خودرو خود را به زنجیزچرخ مجهز نمایند.

مدیرکل مدیریت بحران اردبیل با استناد به پیش بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش برف و باران و وزش باد شدید تا دوشنبه شب از ساکنان این استان خواست ضمن خودداری از سفرهای غیرضروری در صورت ضرورت سفر با زنجیرچرخ و تجهیزات کامل زمستانی رهسپار جاده های مواصلاتی این استان شوند.

فرهاد عبدالعلی پور همچنین خواهان کنترل دمای مکان های حساس به سرما به خاطر کاهش محسوس دما و نیز خودداری از قرارگرفتن در مسیرهای سیلاب خیز شد.

اردبیل به خاطر موقعیت خاص جغرافیایی از شرایط هوایی بسیار متغیر برخوردار است. در بیشتر سال ها بارش برف در واپسین روزهای زمستان در این منطقه اتفاق می افتد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 73847

به "برف و سرما استان اردبیل را فرا گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برف و سرما استان اردبیل را فرا گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید