برای یک طرح گردشگری 40 میلیون دلار در رامسر هزینه خواهد شد

به گزارش مجله سرگرمی، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، برای یک طرح گردشگری 40 میلیون دلار در رامسر هزینه خواهد شد.

برای یک طرح گردشگری 40 میلیون دلار در رامسر هزینه خواهد شد

سید محمود حسینی پور در نشست با رئیس و اعضای صندوق بازنشستگی کشور بیان داشت: از امسال تا به امروز 6 سرمایه گذار خارجی برای سرمایه گذاری در این استان جذب شدند و این روند ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به شرایط ممتاز مازندران سرمایه گذاران خارجی و بعضی از وزارتخانه ها برای طرحهای کلان در این استان سرمایه گذاری می نمایند.

وی ادامه داد: با توجه به جایگاه ممتاز مازندران در کریدور شمال جنوب، دارا بودن سه بندر و سه فرودگاه بزرگ در این استان سبب شد سرمایه گذاران برای انجام طرحهای بزرگ به مازندران بیایند.

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: بنیاد مستضعفان چند طرح بزرگ گلخانه ای در استان راه اندازی کرد که تمام گل و گیاه فراوری شده در این گلخانه ها به خارج صادر می گردد و ارزآوری خوبی ایجاد نموده است.

حسینی پور گفت: بنیاد مستضعفان اعلام آمادگی کرد که مازندران هر میزان ای که زمین در اختیار بنیاد قرار دهد در صنعت گلخانه ای سرمایه گذاری خواهد نمود.

استاندار مازندران اضافه نمود: یک بانک ایرانی در بندر امیرآباد سرمایه گذاری را شروع کرد که 15 میلیون تن ظرفیت جابجایی کالا را دارد.

وی گفت: بانک ملی که در انجام سرمایه گذاری کمی سخت گیرانه عمل می نماید در حال حاضر برای سرمایه گذاری در بعضی از طرحهای کلان استان ورود نموده است.

وی بیان داشت: مازندران به عنوان قطب کشاورزی که در فراوری بسیاری از محصولات در کشور سرآمد است، زمینه سرمایه گذاری دارد.

استاندار مازندران گفت: استان آمادگی دارد که از سوی صندوق بازنشستگی کشور، بزرگترین شهر سلامت توریستی را در مازندران احداث کند.

وی گفت: آمار قابل توجه ای بازنشسته در کشور حضور دارند که این طرح می تواند برای آنها مفید باشد.

استاندار مازندران اضافه نمود: راه اندازی شهر توریستی سلامت که تمام امکانات رفاهی و خدماتی مانند هتل و بیمارستان در آن احداث شده باشد توریست خارجی هم جذب می گردد.

نماینده عالی دولت در مازندران این را هم گفت که بسیاری از بازنشستگان کشورهای همسایه در پی یک مکانی مانند مازندران هستند تا برای چند روز از این جاذبه های زیبا با امکانات درست بهره مند شوند که صندوق بازنشستگان می تواند این طرح را اجرایی کند.

وی اضافه نمود: با تاکید رئیس جمهور تعامل با کشورهای همسایه در بخش های مختلف در دستور کار قرار گرفته است که در حوزه توریستی و سرمایه گذاری هم باید زیرساخت لازم را آماده کنیم.

استاندار مازندران گفت: برنامه داریم که طبیعت گردی در میانکاله را باز کنیم که این امر توریستان خارجی را از سراسر اروپا و آمریکا در میانکاله به خط می نماید.

وی بیان داشت: اما زیرساخت توریستی در شرق مازندران در حدی نیست که این رویداد مهم را پشتیبانی کند و باید آن را ارتقا دهیم.

استاندار مازندران گفت: انتظار ما این است که با توجه به موقعیت استان صندوق بازنشستگی چند طرح بزرگ در مازندران سرمایه گذاری کند.

نماینده عالی دولت در استان گفت: در حال حاضر یک هزار و 700 طرح آماده سرمایه گذاری و واگذاری به بخش خصوصی می باشد.

وی گفت: در بخش لبنیات و دامداری ظرفیت بسیار ارزشمندی در مازندران وجود دارد که زمینه سرمایه گذاری دارد.

وی ادامه داد: مازندران میزبان بزرگترین پالایشگاه لبنی کشور است که هر روز به 5 میلیون لیتر شیر احتیاج دارد که از 23 استان شیر این پالایشگاه تامین می گردد.

منبع: همگردی
انتشار: 17 تیر 1402 بروزرسانی: 17 تیر 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164537

به "برای یک طرح گردشگری 40 میلیون دلار در رامسر هزینه خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای یک طرح گردشگری 40 میلیون دلار در رامسر هزینه خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید