برانکو سرخپوشان را در جریان خداحافظی گرشاسبی قرار داد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا زمان معین شدن وضعیت خود در این باشگاه حاضر نخواهد شد، موردی که امروز برانکو ایوانکوویچ آن را به اطلاع سرخپوشان رساند.

برانکو سرخپوشان را در جریان خداحافظی گرشاسبی قرار داد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تا زمانی که وضعیت نهایی اش در این باشگاه تعیین نشود، در محل کار خود حاضر نخواهد شد.

گرشاسبی که مدیریت موفقی را در پرسپولیس داشته است، با توجه به قانون منع بکارگیری بازنشستگان، از لحاظ قانونی نمی تواند به کار خود در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد. او امیدوار بوده و هنوز هم امید دارد که با حمایت وزیر ورزش و جوانان، بتواند به مدیریت خود در پرسپولیس ادامه دهد.

گرشاسبی روز گذشته (پنجشنبه) به سلطانی فر خاطرنشان کرد که از روز شنبه در محل کار خود در باشگاه پرسپولیس حاضر نخواهد شد و منتظر تعیین شدن وضعیت خود می ماند. او حتی ضمن خداحافظی با برانکو ایوانکوویچ، این موضوع را به او انتقال و سرمربی پرسپولیس نیز شاگردانش را در جریان این موضوع قرار داده است.

این در حالی است که مهدی تاج از روز پنجشنبه در محل کار خود در فدراسیون فوتبال حاضر نشده و او هم وضعیت ناتعیینی در این فدراسیون دارد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 7799

به "برانکو سرخپوشان را در جریان خداحافظی گرشاسبی قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برانکو سرخپوشان را در جریان خداحافظی گرشاسبی قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید