بازیکنان شهرخودرو لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/خراسان رضوی مدافع تیم شهرخودرو گفت: چهار یا پنج بازیکن از تیم شهرخودرو، شایسته دعوت به اردوی تیم ملی هستند و امیدوارم با حفظ صدرنشینی، نظر کادرفنی تیم ملی را جلب کنیم.

بازیکنان شهرخودرو لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند

حسین مرادمند پس از پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان در ملاقات معوقه از هفته هشتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و مطابق پیش بینی ها سه امتیاز این ملاقات را از آن خود کردیم. بازی مقابل تیم هایی که شرایط خوبی در جدول ندارند، سخت است. تیم های پایین جدولی صرفا در نود دقیقه به فکر دفاع کردن هستند و این موضوع کارمان را سخت می نماید. با این وجود خدا را شکر، پیروز شدیم و دل طرفداران را شاد کردیم.

وی در مورد صدرنشینی شهرخودرو در لیگ برتر گفت: بازی به بازی جلو آمدیم و در نهایت به صدر جدول رسیدیم. این صندلی باید استمرار داشته باشد، ضمن اینکه صدرنشینی کار بازیکنان را سخت تر می نماید.

مدافع شهرخودرو مشهد استرس بازیکنان در دقایق آخر برای حفظ نتیجه اعلام نمود: رقم خوردن چنین شرایطی وقتی شما از حریف با یک گل پیش هستید، طبیعی است. صدر جدول را از آن خود کردیم و از این پس با آرامش بیشتری می توانیم بازی کنیم.

مرادمند در مورد دعوت نشدن بازیکنان شهرخودرو به تیم ملی توضیح داد: کادرفنی تیم ملی بازی های لیگ برتر را زیر نظر دارند. چهار پنج بازیکن از شهرخودرو شایسته دعوت به تیم ملی هستند. امیدوارم بازی به بازی عملکرد بهتری را به نمایش بگذاریم و در بالای جدول قرار گیریم تا در نهایت دیده شویم. آرزوی هر بازیکنی، حضور در تیم ملی و پوشیدن لباس مقدس کشورش است.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60255

به "بازیکنان شهرخودرو لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان شهرخودرو لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید