ایجاد بزرگ ترین مرکز فیلم سازی در ازبکستان

به گزارش مجله سرگرمی، آژانس ملی ازبک سینما ازبکستان در نظر دارد تا بزرگ ترین مرکز فیلم سازی در آسیای مرکزی را ایجاد کند.

ایجاد بزرگ ترین مرکز فیلم سازی در ازبکستان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در تاشکند، آژانس ملی ازبک سینما ازبکستان در نظر دارد تا بزرگ ترین مرکز فیلم سازی در آسیای مرکزی را ایجاد کند.

روسای آژانس ملی ازبک فیلم و شرکت Danmon grouрدر شهر کپنهاگ پایتخت دانمارک در خصوص اجرای طرح بزرگ مبنی بر تجدید تجهیز مرکز فنی و شعبه های آن با تجهیزات فیلم سازی، سیستم های فنی و محصولات چند رسانه ای فیلم سازی به توافق رسیده اند.

طرفین همچنین مسایل صادرات تجهیزات فیلم برداری، تجهیزات برای پس از فراوری، فراوری فیلم های مستند و کارتونی را نیز مورد آنالیز قرار دادند. این طرح در سال های 2020 و 2021 میلادی اجرا می گردد.

همزمان با مدرنیزه تجهیزات فیلم سازی همچنین قلمرو فراوریی استودیوی فیلم سازی ازبک فیلم نیز به طور کامل با تجهیزات فیلم سازی، استودیوی های فیلم های خبری و مستندی، استودیوی فیلم های کارتونی نوسازی می گردد.

در نتیجه این تجهیزات جدید ازبک فیلم می تواند نوارهای را که در آرشیوهای داخلی و خارج از کشور نگهداری می گردد مرمت و تبدیل به دیجیتالی کند.

لازم به ذکر است، در سال 2020 میلادی در ازبکستان کارهای فیلم برداری سریال تاریخی سلطان با بودجه 20 میلیون دلار شروع می گردد. این طرح به زبان انگلیسی است و در آن بازیکنان از هالیوود نقش اجرا می نمایند.

انتهای پیغام/.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51431

به "ایجاد بزرگ ترین مرکز فیلم سازی در ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد بزرگ ترین مرکز فیلم سازی در ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید