امکانات و قابلیت های دستگاه های سانترال

به گزارش مجله سرگرمی، دستگاه های سانترال جزئی جدایی ناپذیر از سخت افزارهای سازمان ها و شرکت ها برای ایجاد ارتباط درون سازمانی و برون سازمانی است.

امکانات و قابلیت های دستگاه های سانترال

به گزارش خبرنگاران، بنا بر اعلام ایده آل گستر، سانترال دستگاهی مخابراتی جهت مدیریت آسان تلفن های مجموعه های بزرگ است. این دستگاه با دریافت خطوط شهری می تواند متناسب با نیاز مجموعه، خطوط داخلی ارائه دهد که البته تعداد خطوط ورودی و خروجی به ظرفیت دستگاه بستگی دارد. دستگاه های سانترال بر اساس ظرفیت، به دو نوع سانترال پرظرفیت و کم ظرفیت تقسیم می شوند… در دسته کم ظرفیت، حداکثر 8 خط شهری و 24 خط داخلی ارائه می گردد و ظرفیت بالاتر از این محدوده، در دسته دستگاه های پرظرفیت قرار می گیرد. انتخاب دستگاه سانترال بر اساس تعداد خطوط شهری و تعداد پرسنلی است که نیاز به تلفن دارند. البته امکانات دستگاه سانترال به همین جا ختم نمی گردد و شما می توانید قابلیت های مختلف مخابراتی را به وسیله تهیه این دستگاه برای مجموعه خود فراهم کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا امکانات مختلف دستگاه های سانترال را آنالیز کنیم:

امکان دیزا و نصب TVM

درگذشته، برقراری ارتباطات تلفنی با شرکت ها سخت تر بود. تعداد خطوط بالایی برای کارکنان مختلف خریداری می شد و تلفن ها ساعات زیادی اشغال بود. معمولاً یک نیروی منشی وابسته به تلفن در شرکت ها وجود داشت که تماس ها را به کارکنان مختلف متصل می کرد. امروزه تلفن سانترال با امکان دیزا، می تواند تمام این مسائل را پوشش دهد. شاید بسیاری از افراد دیزا را با نام تلفن گویا بشناسند. این امکان می تواند در لحظه تماس کاربر پشت خط، داخلی های مختلف را معرفی کند تا کاربر با فشردن عدد مربوط به داخلی، به راحتی بتواند به کارمند مورد نظر خود متصل گردد. مشکل اشغال بودن خطوط نیز می تواند به وسیله این دستگاه حل گردد. با استفاده از دستگاه TVM روی سانترال، می توانید برای داخلی های شلوغ که تعداد تماس بالایی دارند، صف تشکیل دهید تا کاربران پشت خط صدای بوق اشغال نشوند.

امکان تعریف محدودیت

در زمان برنامه ریزی دستگاه سانترال شما می توانید برای هر داخلی محدودیت مشخص کنید تا هر کارمند فقط در محدوده کاری خود امکان دسترسی به تلفن را داشته باشد؛ مثلاً برای کارمندانی که تنها ضروری است با کارکنان شرکت تماس داشته باشند، تنها تماس داخلی به داخلی در دسترس خواهد بود. امکان تعریف محدودیت صفر یا دو صفربند نیز برای داخلی ها وجود دارد تا به راحتی بتوانید امکان تماس با خارج از کشور یا تماس بین شهری را ببندید.

امکان تعریف شیفت های کاری

شما می توانید برای دستگاه خود سه حالت شیفت کاری روز، شب و نهار را تعریف کنید تا در ساعات مشخص شده در صورت تماس، تلفن گویا حالت کاری را اطلاع رسانی کند؛ مثلاً در تایم نهار، تلفن گویا اعلام می نماید کارمند مورد نظر تا ساعت - مشغول استراحت است و پس ازآن آماده خدمت رسانی می باشد. در تایم شب نیز تلفن گویا می تواند ساعات کاری را اعلام کند تا تماس گیرنده متوجه گردد چه ساعتی می تواند با شخص مورد نظر ارتباط برقرار کند.

پاسخ گویی به آیفون به وسیله سانترال

شما می توانید باز کردن درب به وسیله آیفون را روی تلفن خود فعال کنید. البته بهره برداری از این امکان نیاز به تهیه تجهیزات پنل دم دری و کارت دورفون دارد. بعد از نصب و برنامه ریزی های مربوط به این قابلیت، در زمان زنگ خوردن می توانید به وسیله تلفن ها و فشردن یک کلید با شخص آن طرف درب صحبت نموده و درب را برای او بازکنید.

ضبط جزئیات مکالمه

به وسیله دستگاه سانترال می توانید از تمامی جزئیات مکالمات صورت گرفته خروجی تهیه کنید. این خروج شامل زمان آغاز تماس، مدت زمان مکالمه تماس های ورودی و خروجی است. این خروجی قابل مشاهده و پرینت دریافت است و می تواند به تحلیل تماس ها یاری کند تا بتوانید راحت تر تماس ها را مدیریت کنید.

کمپانی های مختلفی اقدام به طراحی و ساخت دستگاه سانترال نموده اند، اما دستگاه های ساخت برند پاناسونیک یکی از پرفروش ترین دستگاه های موجود در بازار است. پاناسونیک به روزترین تکنولوژی ها را در دستگاه های خود به کار برده و قابلیت های بسیار زیادی را در سانترال های خود تعبیه نموده است. سانترال پاناسونیک نسبت به امکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد، قیمتی بسیار مقرون به صرفه دارد.

برای تهیه محصولات مخابراتی امنیتی پاناسونیک می توانید با نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران، شرکت ایده آل گستر تماس بگیرید. محصولات ارائه شده توسط ایده آل گستر همراه با یک سال گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش به بازار جهانی ارائه می گردد. علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن 81010-021 تماس و یا به وب سایت Idehal.org مراجعه نمایند.

انتهای رپرتاژ خبری

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 24413

به "امکانات و قابلیت های دستگاه های سانترال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امکانات و قابلیت های دستگاه های سانترال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید