امنیت ایران مثال زدنی است، هوشمندسازی ناجا در دستور کار

به گزارش مجله سرگرمی، فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به امنیت مثال زدنی ایران از هوشمندسازی ناجا اطلاع داد.

امنیت ایران مثال زدنی است، هوشمندسازی ناجا در دستور کار

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم افتتاحیه هجدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ایمنی و امنیتی و پلیسی در مصلای امام خمینی گفت: هجدهمین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پلیسی امنیتی و ایمنی را که امروز افتتاح خواهد شد گرامی می داریم و امیدواریم بتوانیم هر سال نسبت به دوره قبل رشد و شکوفایی بیشتری را در این اثر مشاهده کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی توضیح داد: بحمدالله با استفاده از مبتکرین و مخترعین داخلی و جوانان عزیزی که در این حوزه همت نموده و نوآوری های خود را عرضه کردند امروز در این نمایشگاه ملاحظه خواهید کرد که رشد خوبی را نسبت به سال های گذشته شاهد هستیم و انشاالله این روند به همین شکل ادامه داشته باشد.

سردار اشتری توضیح داد:امروز امنیت جوامع بشری جزو احتیاج های اولیه مردم است؛ و از وظایف ذاتی دولت ها و حکومت ها است تا امنیت را برای مردم هر کشوری که می نمایند.

وی اضافه کرد: نعمتی که پیامبر عظیم الشان اسلام و ائمه به آن اشاره کردند نعمت امنیت و سلامتی است.

اشتری ادامه داد:امروز از طریق تجهیزات جدید، فناوری های روز و تکنولوژی که به وجود آمده به دست افراد مبتکر و مخترع، پلیس توانسته است این امنیت را در جا های مختلف ایجاد کند و خوشبختانه در کشور جمهوری اسلامی ایران ما امنیتی با ثبات و مثال زدنی داریم.

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنانش به تحریم هایی که دشمنان ناروا و ناعادلانه بر مردم و کشور وارد کردند پرداخت و گفت: هر کجا که فشار ها زیاد شد ما روی پای خود ایستاده ایم و به موفقیت هایی دست پیدا کردیم هم اکنون در حوزه تجهیزات دفاعی در منطقه رتبه برتر و در دنیا جزو کشور های پیشرفته هستید؛ همچنین در علوم های مختلف نیز پیشرفت های خوبی داشتیم.

فرمانده نیروی انتظامی به چهل سال دوم انقلاب پرداخت و اعلام نمود: ناجا با برنامه ریزی صحیح، عالمانه و مدبرانه و عاقلانه و هوشمندانه در دهه پنجم انقلاب قدم بر خواهد داشت تا شاهد رشد و شکوفایی بیشتر باشد.

وی گفت: مردم ما ثابت کردند که هر وقت بر روی پای خود بایستیم بدون احتیاج به کشور های بیگانه می توانیم به پیشرفت دست پیدا کنیم؛ هرجا اعتماد به کشور های متخاصم کردیم شکست خورده و هرکجا که اعتماد ننموده و به خود متکی بودیم پیروز شدیم.

سردار اشتری به مذاکرات و تفاهم نامه ها و قرارداد های ایران با دیگر کشور ها پرداخت و گفت: متاسفانه کشور های دیگر به هیچکدام از تفاهمات و قرارداد های خود عمل نکردند و تنها طرفی که به تعهد خود پایبند بود جمهوری اسلامی ایران بود؛ البته آن هم تا حدی بود چرا که مسئولان تصمیم گرفتند که دیگر پایبند به تعهدات نباشند، چون دیگر کشور ها پایبند نبودند؛ چرا که ما با ایستادگی و استفاده از جوانان خود توانستیم احتیاج های خود را مرتفع کنیم.

وی اضافه کرد: امروز اعتمادی که مردم به پلیس جمهوری اسلامی دارند افزایش یافته و تمام سعی و کوشش پلیس این است که امنیت را را برای مردم ایجاد کند چرا که پلیس حافظ جان، مال و ناموس مردم است.

فرمانده ناجا کشور توضیح داد: نیروی انتظامی با تعداد شهدایی که در راه امنیت مردم تقدیم نموده است حرف خود را ثابت نموده است؛ ما در دوران دفاع مقدس هشت هزار و 500 شهید،13 هزار جانباز و 2000 آزاده تقدیم نموده و برای نظم و امنیت در این سال ها بیش از 5 هزار شهید تقدیم نموده ایم.

سردار اشتری به بحث هوشمندسازی پلیس پرداخت و بیان داشت: نیروی انتظامی در راستای گسترش فناوری و موضوعات پیشرفته و سطوح مختلف هوشمند سازی در جامعه گام های موثری برداشته است که بعضی از نتایج آن مانند توانمند سازی مدیریت هزینه و ارتقاء امنیت اجتماعی و بالا بردن اعتماد عمومی جامعه نسبت به پلیس را شاهد هستیم که در حال حاضر برنامه راهبردی نسل اول یعنی پلیس الکترونیک مطابق اصولی همچون سرعت، صحت، دقت و کارآمدی اجرا شده و چارچوب کلان گذر به نسل دوم یعنی پلیس هوشمند نیز در حال اجراست.

وی گفت: بحث هوشمند سازی پلیس را در سه سال آینده پیگیری خواهیم کرد چرا که جزو برنامه های ماست و اقدامات خوبی را در این راستا شروع نموده ایم.

سردار اشتری کشور اعلام نمود: پلیس الکترونیک به خوبی جا افتاده است و زیرساخت هایی که ضروری است باید ظرف سه سال آینده ایجاد گردد.

فرمانده ناجا ادامه داد: در هفته ناجا قصد داریم خدمات بیشتر و بهتری را به مردم ارائه کنیم برگزاری این نمایش ها نمایشگاه یکی از این اقدام بوده؛ رونمایی از بعضی دستاورد های جدید را در هفته ناجا خواهیم داشت.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48997

به "امنیت ایران مثال زدنی است، هوشمندسازی ناجا در دستور کار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امنیت ایران مثال زدنی است، هوشمندسازی ناجا در دستور کار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید