امری: می خواهیم یکی از 10 تیم برتر دنیا باشیم، بدنبال سهمیه لیگ قهرمانان هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، قصد دارم به آرسنال برای دستیابی به هر آنچه می تواند، یاری کنم و قدم اول قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا خواهد بود. مایلم آرسنال یکی از 10 تیم برتر دنیا باشد.

امری: می خواهیم یکی از 10 تیم برتر دنیا باشیم، بدنبال سهمیه لیگ قهرمانان هستیم

امری: می خواهیم یکی از 10 تیم برتر دنیا باشیم، بدنبال سهمیه لیگ قهرمانان هستیم

اونای امری در کنفرانس خبری پیش از بازی نهایی رقابت های لیگ اروپا مقابل چلسی از اشتیاق ویژه اش به بردن این جام همراه تیم لندنی سخن گفت.

سرمربی آرسنال در این باره گفت: کاری که ونگر برای آرسنال انجام داد شگفت انگیز بود. او فرهنگ فوتبالی جدیدی برای باشگاه آرسنال ترسیم کرد و من ادامه دهنده راهش هستم. زمانی که وارد باشگاه شدم با او صحبت کردم و چیزهای زیادی آموختم. قصد دارم به آرسنال برای دستیابی به هر آنچه می تواند، یاری کنم و قدم اول قهرمانی در رقابت های لیگ اروپا خواهد بود. مایلم آرسنال یکی از 10 تیم برتر دنیا باشد. بازیکنان باید درک نمایند این یک عنوان ویژه است.

او در ادامه اضافه کرد: احترام زیادی برای پتر چک قائل هستم. در ابتدا به دلیل شخصیتی که دارد و سپس به عنوان یک دروازه بان حرفه ای. او شایسته احترام است. ما نمی توانیم به خاطر شایعات پتر را نیمکت نشین کنیم! او برای آخرین بار در دنیای حرفه ای به میدان خواهد رفت و اگر میخواهد در چلسی به کار در حیطه مربیگری یا مدیریت بپردازد، ما نمی توانیم در تصمیمش دخالت کنیم.

هدف ما در دیدار مقابل چلسی کسب جام و حضور در لیگ قهرمانان اروپاست.، امری با بیان این جمله اضافه کرد: اینجا به مبارزه خود ادامه خواهیم داد و نشان می دهیم توانایی انجام چه کاری را داریم. چلسی قبلاً پیروز شده است این جام را با رافائل بنیتس کسب کند، اما در آن موقع بحث سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در بین نبود. انتظار داریم طرفداران زیادی از انگلیس و سرتاسر دنیا در اینجا و در این ورزشگاه شگفت انگیز حاضر باشند. آرسنال و چلسی تیم های بزرگی هستند که خیلی خوب حمایت می شوند. ما برای طرفداران خود بازی خواهیم کرد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25538

به "امری: می خواهیم یکی از 10 تیم برتر دنیا باشیم، بدنبال سهمیه لیگ قهرمانان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امری: می خواهیم یکی از 10 تیم برتر دنیا باشیم، بدنبال سهمیه لیگ قهرمانان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید