اضافه شدن تماس تصویری به Google Duo

به گزارش مجله سرگرمی، تماس تصویری Google Duo از هشت نفر همزمان پشتیبانی می کند و همچنین تمام تماس ها به صورت سرتاسری رمزنگاری شده اند.

اضافه شدن تماس تصویری به Google Duo

برای مقایسه بد نیست بدانید اپلیکیشن فیس تایم iOS تا سی و دو نفر، واتس اپ تا چهار نفر و اسکایپ و فیسبوک مسنجر هر دو تا پنجاه نفر را در تماس های تصویری پشتیبانی می کنند. اگرچه Google Duo کمی دیر به این جمع اضافه شد اما پشتیبانی از هشت نفر باعث شده تا سرویس گوگل از قافله عقب نماند.

اما به همراه تماس گروهی، Duo دو تغییر دیگر نیز داشته است؛ یکی اینکه برنامه حالت ذخیره دیتا در کشورهای هند، اندونزی و برزیل دریافت خواهد کرد. با راه اندازی این ویژگی مصرف اینترنت هم برای خودتان و هم کسی که با آن تماس گرفته اید، به کمترین میزان ممکن می رسد. این ویژگی فعلا در انحصار اندروید بوده و گوگل گفته در آینده آن را به مارکت های بیشتری هم خواهد آورد.

دومین تغییر مربوط به پیغام های ویدیویی می شود. حالا کاربران می توانند با جمله های مختلف یا اموجی ها آن ها را شخصی سازی کرده و سپس برای بقیه بفرستند. این ویژگی هم فعلا تنها در دسترس کاربران اندروید قرار گرفته اما مشابه حالت ذخیره دیتا، به زودی شاهد آن روی آی دیوایس ها نیز خواهیم بود.

دیجیاتو

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: انتخاب
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 25095

به "اضافه شدن تماس تصویری به Google Duo" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه شدن تماس تصویری به Google Duo"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید