استقبال نماینده سازمان ملل از نخست وزیری محمد علاوی

به گزارش مجله سرگرمی، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در عراق از نخست وزیری محمد علاوی استقبال کرد و خواهان پاسخگویی به مطالبات مردم و اصلاح امور کشور شد.

استقبال نماینده سازمان ملل از نخست وزیری محمد علاوی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، جنین هنیس پلاسخارت، نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق از نخست وزیری محمد توفیق علاوی استقبال کرد و خواهان تسریع فرایند اصلاحات ریشه ای و تحقق مطالبات ملت عراق شد.

وی طی بیانیه ای که نسخه ای از آن در پایگاه خبری بغداد الیوم منتشر شد، گفت: عراق نیازمند یک پیشروی فوری است و نخست وزیر مامور تشکیل کابینه، با مسئولیت بزرگی روبرو است: تشکیل سریع کابینه و رای اعتماد مجلس به آن، به منظور پیشرفت در اصلاحات هدفمندی که مطالبات مردم را پاسخ دهد و عدالت و برابری را محقق سازد.

پلاسخارت در ادامه از دشواری جهت در عراق اطلاع داد و گفت: تعهداتی که نخست وزیر در خطاب به مردم از آن سخن گفت، بسیاری از مطالبات معترضان مسالمت جو را پاسخ می دهد.

وی تاکید نمود که سازمان ملل بارها از مسئولان عراقی خواسته که از گرایشات حزبی عبور نمایند و مصلحت ملی را در اولویت قرار دهند. اکنون زمان عمل است..سازمان ملل نیز از ملت عراق و دولت آن برای ایجاد عراقی در صلح و عدالت و شکوفایی حمایت می نماید.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 68436

به "استقبال نماینده سازمان ملل از نخست وزیری محمد علاوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال نماینده سازمان ملل از نخست وزیری محمد علاوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید