احداث بزرگترین پارک ساحلی گردشگری جنوب استان بوشهر در نخل تقی

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حمید بردستانی عصر سه شنبه در بازدید از مجموعه گردشگری ساحلی بندر نخل تقی گفت: پارک ساحلی گردشگری خلیج فارس در بندر نخل تقی با مساحت 15 هکتار در دست اجراست و انتظار داریم تا سرانجام سال به بهره برداری برسد.

احداث بزرگترین پارک ساحلی گردشگری جنوب استان بوشهر در نخل تقی

وی با بیان اینکه این پارک گردشگری یک ظرفیت مناسب توریستی است اضافه کرد: پارک گردشگری خلیج فارس یک فضای منحصر به فرد در ساحل سازی شهری است که با کیفیت بالایی در دست اجراست.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای استانداری بوشهر اعلام کرد: تمامی زیر ساخت های لازم برای رفاه حال مردم در این مجموعه گردشگری ساحلی پیش بینی شده است.

بردستانی گفت: فضاهای خوبی در این پارک پیش بینی شده که جاده سلامت، پیست و ایستگاه دوچرخه، آلاچیق های متعدد و زیرساخت های لازم برای احداث رستوران و کافی شاپ و سایر ملزومات مردم از آن دسته است.

وی از راه اندازی مجموعه بازی های آبی در پارک گردشگری نخل تقی اطلاع داد و گفت: برای افزایش نشاط و استفاده بهینه مردم از این فضا تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

شهردار نخل تقی نیز از پیشرفت 70 درصدی پارک ساحلی خلیج فارس نخل تقی اطلاع داد و گفت: از همه ظرفیت های موجود برای تکمیل این پارک استفاده می کنیم و تا قبل از شروع نوروز این مجموعه گردشگری به بهره برداری می رسد.

سید احمد علمداری اضافه کرد: 400 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این پروژه هزینه می گردد و امیدواریم که گردشگران و مسافران نوروزی استفاده لازم را از این مجموعه گردشگری، تفریحی و رفاهی ببرند.

pariha.com: پریها مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 10457

به "احداث بزرگترین پارک ساحلی گردشگری جنوب استان بوشهر در نخل تقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث بزرگترین پارک ساحلی گردشگری جنوب استان بوشهر در نخل تقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید