آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 14 شهریورماه 99 برگزار می گردد ، آخرین مهلت ثبت نام، 23 اردیبهشت

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی سازمان سنجش با اشاره به زمان برگزاری آزمون دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 99 درباره جزئیات این دوره شرح داد.

آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 14 شهریورماه 99 برگزار می گردد ، آخرین مهلت ثبت نام، 23 اردیبهشت

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران با اشاره به شروع مهلت ثبت نام دوره های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 درباره زمان برگزاری، توزیع کارت اینترنتی و محل آزمون بیان نمود: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1399 رشته های امتحانی که پذیرش آن ها با آزمون است در روز آدینه چهاردهم شهریورماه 99 برگزار می گردد.

زرین آمیزی شرح داد: همزمان با ثبت نام برای شرکت در آزمون، کلیه داوطلبان متقاضی رشته های امتحانی پذیرش با آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) ضروری است که با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و مطالعه شرایط و ضوابط هر یک از کدرشته های انتخابی، نسبت به انتخاب کد رشته محل های خود اقدام نمایند.

وی ادامه داد: داوطلبان ضروری است از 11 تا 13 شهریورماه 99 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام نمایند.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: محل آزمون داوطلبان براساس استان و شهرستان محل اقامت مندرج در بند 32 تقاضانامه معین می گردد بنابراین داوطلبان با مراجعه به دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته و درج کد مربوط به استان و شهر محل اقامت در تقاضانامه ثبت نام باید اقدام نمایند.

لازم به ذکر است، فرصت ثبت نام در دوره های آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته تا ساعت 24 روز سه شنبه 23 اردیبهشت ماه ادامه دارد.

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

ecods.ir: کد الکترونیک: مجله فناوری و گجت های هوشمند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 فروردین 1401 بروزرسانی: 23 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 89433

به "آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 14 شهریورماه 99 برگزار می گردد ، آخرین مهلت ثبت نام، 23 اردیبهشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون دوره کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 14 شهریورماه 99 برگزار می گردد ، آخرین مهلت ثبت نام، 23 اردیبهشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید